sorry spelfoutje ik ben geen expert! Helaas zie ik geen NUB op je echo net als op die van mij helaas we zullen tot de 20 weken geduld moeten hebben...
Heey lieve mensen, Kunnen jullie op deze foto misschien het geslacht zien aan de hand van de NUB- theorie. Ik hoop dat de foto goed zichtbaar is Bij voorbaat dank Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Beste Deesdees en Poedeliehoeps, Jullie hadden mijn NUB op een jongetje geschat. Vadaag bij dr Papa geweest en we krijgen een dochter!!!! Wel heel erg bedankt voor jullie blik.
Hoi hoi, Tijdje geleden de nub voor een vriendin gevraagt. Het wordt indd een meisje zoals al werd voorspelt! Groetjes!
Verder nog iemand die een gokje wil wagen? Dees heeft vorige week al een reactie gegeven, maar misschien zijn er meer mensen die voor ons willen kijken? Foto's zijn van 12.0 wk. Alvast bedankt!
Heey lieve mensen, Kunnen jullie op deze foto misschien het geslacht zien aan de hand van de NUB- theorie. Ik hoop dat de foto goed zichtbaar is Bij voorbaat dank