DeesDees je had het "fout" (je schreef al twijvel) en mamavanT je had het goed ! 13 weken geslachtsecho vandaag gehad en ik heb een mooi knulletje in mijn buik ♡
Dank je wel dees voor het reageren? Zijn er meer mensem die willen kijken? alvast bedankt! Nub 12 weken
Ik doe ook even mee, als 't mag. Wat denken jullie? Is er überhaupt een nub te zien op deze foto? Deze echofoto is van 13 weken en 5 dagen. Liefs, Majore
Dank je, SDonya! Kun je me ook vertellen hoe en waar dat te zien is? Ik weet dat er bij een jongen bij deze termijn ergens een "stokje" 30 graden moet afwijken van de ruggengraat, maar waar is dat dan te zien? X Majore
Dank jullie wel, 3 x meisje, ik ben heel benieuwd,.over 2 weken geslachtsbepaling! Ik zal t laten weten
Zoiets dacht ik namelijk al. Met deze termijn is het nog te vroeg om een uitspraak over de NUB te doen. Dit kan wel tussen de 12-14 weken zwangerschap.
Vandaag echo gehad met 12.3 weken. Kan iemand hier iets van maken? (Buiten dan dat het een mooi beebje is ) Nu met foto
Tweede foto! (In m'n vorige post op de vorige bladzijde staat ook nog een andere foto) Ik ben benieuwd of jullie iets zien!