Sorry meiden, had het hartstikke druk overal. Nu ff een gaatje kunnen prikken voor wat "voorspellingen" mocht ik nou iemand vergeten ,,.. sorry sorry sorry, wijs me er dan ff op @Coco, een meisje @ Warhoofd, een meisje @Deesjedees, een meisje @Staffie, wellicht overbodig, maar 11+1 is te vroeg, overigens zie ik al wel iets omhoog steken, dus toch zeg ik een jongen! @Monamour, mits tussen de 12 en 14 weken zeg ik een meisje. @Liefa, nee geen geslacht te zien, het bovenbeen blokkeerd het beeld. Wat het witte vlekje is weet ik niet. @Anoniemass, geen nub te zien @Tweety 10 weken is echt te vroeg voor de nub. @Bloem85, helaas geen nub te zien op de echo 12.1. De echo van 14.4 is te laat...sorry. @Jara, geen nub te zien @Ramoontjuh, geen nub te zien @Emmelie, een meisje @LievemamaTrix... meisje @Stando, meisje, maar wel met beetje twijfel @Lydia1986, Jongen wel met een beetje twijfel @IS88, meisje @Weegschaaltje, helaas, je bent te laat. De nub verdwijnt na de 14e week. Ik zie ook geen geslacht vanuit deze positie. Oh op de echo van 11+2 is geen nub te zien. @MamavanDJ, 11+0 is echt te vroeg. Hij wijst nu nog naar beneden wat een meisje zou zijn, maar bijna alle nubs wijzen met dit termijn nog naar beneden (dus ook jongens). @MaDe87, meisje, maar niet echt met zekerheid @Mamaa2013, geen nub te zien helaas @Lum, een jongen @Sas83, geen nub te zien @Debs1, een jongen @Smiley3, ik denk een meisje @MirandaV, ondanks dat je nog geen 12 weken bent, staat de nub op beide echo's omhoog en dus een jongen @Mamvanjessie, een jongen Zooo dat waren er een hoop, hopelijk ben ik niemand vergeten
rogijuli dank je voor kijken hoe kan je t zien want heeft holle rug en beentje is omhoog met voetje of heb je gekeken op de echo waar ik pijl bij heb gezet?
Bedankt voor het kijken allemaal! Toch fijn om al ergens naartoe te kunnen leven nog 4 weekjes en dan echo!
@noi, helaas het beeld blokkeert het zicht op de nub. @mamaa2013 volgens mij zie ik de nub en lijkt het een meid.