Stayfunny en Maani, ik denk bij jullie allebei een meisje. Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles helemaal in orde met de kleine en wij verwachten een jongen Bedankt voor het kijken naar de NUB op onze 12 weken echo!
ik was deze echo vergeten tonen... hier was ik 12w2d... ziet iemand hier iets op? Sorry als ik zaag... maar ik ben ZO nieuwsgierig
Bedankt voor het kijken iedereen! Ik laat het weten na mijn volgende echo Gefeliciteerd Teardrop! Leuk!
@DeesDees en Teardrop: bedankt voor het kijken! Ik dacht het zelf ook maar twijfelde. En gefeliciteerd!
Hoi dames, Helaas niet mijn echo, maar ik heb beloofd aan mijn schoonzusje om hier de experts even naar te laten kijken. Kunnen jullie aan deze foto iets zien? Alvast bedankt! Liefs BB
Sorry dat ik even binnen kom vallen maar hoe vaak blijkt hier de nub theorie te kloppen??? Ik had afgelopen zaterdag gevraagd of ze even wilde kijken. (hadden nekplooimeting) Gewoon grappig dacht ik. Zei zij op basis van wat er te zien viel, en dat was best duidelijk want ik zag het ook, dat het waarschijnlijk een jongen is. Voordat zij al iets had gezegd zei ik tegen mezelf een jongen haha. helaas geen echo ervan omdat we daar niet voor kwamen. Ze heeft niks gemeten. Maar het stond zo duidelijk omhoog dat ze ook niet twijfelde. Ze liet het ons ook zien. Wat denken jullie? Zal het kloppen? Over 2 weken weten we het zeker......
Zonder foto is het voor mij moeilijk te beoordelen. Als ik je verhaal zo lees moet het wel duidelijk zijn geweest, ik hoop dat je het goed hebt gezien.
Daar was ik al bang voor. iig bedankt voor je reactie. In het skull topic staat een foto maar daar zie je de nub niet op zover ik weet.. is net geplaatst dus ik zal op de laatste pagina staan
Hallo meiden, Ik zou ook graag jullie mening even willen weten, is de nub op deze echo te zien? Zo ja, wat denken jullie? alvast bedankt!
Dank je voor je antwoord deesdees! zou leuk zijn een koppeltje jonge meisje! dus dat uitsteekseltje is de nub? Als het een jongetje is, is dat wel heel duidelijk?
We'll see even iets heel anders, gefeliciteerd met je zwangerschap, na je ervaringen, wens ik je heel veel sterkte.
Vroeg me af of je nog had gekeken in het skull topic. Daar staat een foto kan via me tel niks uploaden. Klopt de uitslag hier vaak? Want als je het echt gaat googlen dan zitten ze er ook heel vaak naast. Het is natuurlijk maar een theorie... Gefeliciteerd met je zwangerschap
@xprissiex; Ik heb voor je gekeken, ik zie de NUB niet duidelijk. Mijn gevoel zegt een meisje aan de hand van die foto.