Hallo allemaal, vandaag een echo gehad met 11weken en 2dagen, ik ben benieuwd naar jullie bevindingen... Even kijken of dit werkt: foto 1 Foto 2
Dees, ik dacht vanaf 11 weken, nog even geduld dus. Ik dacht dat het witje streepje een NUB was. research: ik lees net inderdaad dat de juiste hoek dan nog niet is te zien... Ook weer duidelijk!
Ik lijk wel wat te zien tussen de vermoedelijke beentjes..maar ik zie even niet hoe het kindje ligt Het lijkt zij aangezicht alleen dan snap ik even niet hoe dat zit met de beentjes, haha! Klein acrobatie
bedankt dames voor de snelle reactie! super tof. Ik laat het vrijdag weten of jullie het goed hebben!! groetjes
Haha, ja hij of zij was nogal beweeglijk! Hier ligt ie op z'n ruggetje en trapt ie net z'n beentjes helemaal naar voren toe om zich af te zetten!
Hier net een echo gehad met 12 weken en 4 dagen. De verloskundige deed al een voorzichtige voorspelling. Ben benieuwd of jullie op dezelfde voorspelling uitkomen .
Thanks, meiden! Dat dacht de verloskundige ook te zien... Over 8 weekjes weten we het zeker! Is het trouwens goed te zien of twijfelen jullie? Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
Hallo Ik ben nieuw hier op het forum. Kan iemand een gokje wagen van mijn 12 weken echo? Ik ben heel nieuwsgierig naar het geslacht. Alvast bedankt!!!