Was daar trouwens 12.6 weken zwanger .. de echoscopiste zei jongen.. heeft t van alle kantem bekeken... als ik t met de geodriekhoek meet kom ik op een hoek van 34 graden uit ong.. Nog 2.5 week dan weet ik t zeker
Het is inderdaad een twijfel geval heb ook even moeten zoomen!! Hihi Maar vind het toch meer een meisjes nub en denk dat de hoek geen 34 graden is eigenlijk!
Ik twijfelde eerst ook hoor maar als ik alle meisjes nubs zie die liggen met 13 weken al zoveel platter! De echoscopiste keek ook van tussen de benen en toen stond ie recht omhoog en zei toen nee echt een jongen.. maar tsja zo heb ik er heel geen verstand van natuurlijk... Het zou met 13 weken 95%juist moeten zijn Dus wie weet wat dr papa me straks gaat vertellen en krijg je gelijk! Had m trouwens op verschillende manieren gemeten en de meest platte was meer dan 30.. Als t gezond is maakt t ook heel niet uit!
Bekijk bijlage 378454 Is hier de nub te zien? ik heb boven aan even mijn naam weg gehaald.. Alvast bedankt!
Hoi Hoi, Jullie hadden gelijk.... We krijgen inderdaad een meisje!! Ik ga de poll invullen van diegene die gereageerd hadden. Groetjes,
Het zal mij benieuwen.. Iedereen hier denkt meisje ikzelf een jongen. Hihi Dus dacht plaats m'n foto even haha