Kan iemand hier een Nub op zien? Ik weet niet goed hoe of waar ik moet kijken... De echoscopiste wilde geen uitspraak doen als ze niet 100% zeker was Ze vertelde me wel dat op dit gedeelte van het filmpje iets te zien was??? Edit: De echo is van 12.6 wkn
Bedankt meiden!!! Donderdag krijg ik weer een echo! Met 13 weken schijn je 95% zekerheid te hebben aan de hand van de NUB..
Filmpje duurt 10 minuten en krijg hem op de een of andere manier niet ingekort... Nog wel twee andere fotootjes!
Laat me raden, beentjes zitten ervoor? Volgens mij de gehele echo, heb hem nog helemaal nagekeken aangezien we hem gefilmd hebben. Anders heb ik misschien na vanavond een goede...
Gewoon de hele echo lang (10 minuten) geen NUB te zien, wat een dwars kindje nu al Hopelijk na vanavond een duidelijke! Toch bedankt voor het kijken.
Bekijk bijlage 379544 deze echo is va mn beste vriendin. Gemaakt met 18wk. Kunnen jullie de NUB zien? We zijn beiden erg benieuwd!
De nub is te zien tussen de 12-14 wkn. Daarna vormt zich het geslacht. Op deze echo valt er helaas niks te beoordelen, is er niet een potty shot?
Hallo! En ... is dit keer de nub te zien? En zo ja, wat kunnen jullie er van maken? Alvast bedankt!!! M
Ik neig naar een meisje. Wat ik mij nu alleen afvraag, is dit jou kindje of voor iemand anders? Ik herinner mij dat jullie voor een pleegkindje zijn gegaan toch