Ik heb hier 2 echo foto's van een vriendin maar geen idee of de nub erop te zien is? Iemand een idee? We zijn zeer nieuwsgierig!!
Bedankt voor het kijken meiden! Na de geslachtsbepaling over een paar weekjes laat ik weten of het inderdaad een meisje is!
Voor de NUB is het te laat eigenlijk, je hebt geen potty shot van vandaag? De NUB kan het beste bepaald worden tussen de 12-14wkn.
Dat witte vlekje is de nub... vroedvrouw heeft een idee maar ik ben niet overtuigd. Ben wel al 14.4 weken. Geen foto van potty shot. Iemand? Bedankt!
Hoi, Ik ben erg benieuwd naar het geslacht van mijn baby en heb veel gelezen over de nub theorie. Op deze foto ben ik 11 weken en 1 dag zwanger. Kunnen jullie een voorspelling doen over het geslacht van mijn baby? Bedankt alvast. Gr. Lara
Huh mijn vroedvrouw heeft vanaf 3 posities gekeken en zei dat ze me de foto van de nub meegaf. Zij ziet een meisje, mijn gyn zag 2 weken geleden een jongen... nu twijfel ik. Want ze ligt echt nooit stil. Ze zei ook dat een meisje natuurlijk altijd moeilijker te bevestigen is dan een jongen. Mijn gevoel zei ook een jongen. ik twijfel. Beide welkom natuurlijk! Toch bedankt!
Hoi DeesDees, (en andere geïnteresseerden) Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad, ben op 11w en 6dgn gezet. Hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn en er een nub op te zien is Ik weet zelf nog steeds niet hoe of waar je een nub kan ontdekken haha Bedankt voor het kijken!