Dat vermoeden had ik namelijk al dat het nog te vroeg was voor de NUB. Met deze termijn durf ik er nog geen uitspraak over te doen.
@queenlot; De NUB, geen navelstreng. @Babsies; Nee ik kan het niet duidelijk zien helaas, het spijt me.
Echo foto van een vriendin. Ze was op deze echo 12 weken. Alvast bedankt!! Ik denk zelf een meisjes nub te zien.
Nee, geen foto van voren. Dit was ook een stilstaand moment van een filmpje. Dacht dat dat witte streepje links misschien de nub was. Ik zie 'm op het filmpje namelijks steeds weer voorbij komen. Wel een potty shot, maar goed.. Die is op deze termijn toch nog zowat hetzelfde. Haha!
@Veer3; Het lijkt er wel op maar ben er nog niet zeker van omdat ik de echo foto zo wat onduidelijk vind, ook omdat het beeld schuin staat (snap je?) Potty shot is nu nog niet te doen nee. Binnenkort nog weer een nieuwe echo of is de SEO de volgende echo?
Haha! Ah zo.. Nee, m'n man stond links van mij en het scherm met de echo rechts.. Inderdaad dus wat schuin gefilmd. Op de echofoto sowieso geen nub te zien. We wachten nog wel 3,5 week.. Dan geslachtsbepaling! Kunnen we het evt controleren tijdens de GUO.