Thnx dames, hier in het topic dus 3 x meisje en 2 x jongen.. Ik zal nog niet verklappen wat de gynaecoloog denkt,even afwachten of er nog reacties bij komen hier
Ik gok een 'meisje' te zien. Als het tenminste de NUB is die ik zie. De echoscopiste wilde er niet aan helaas. Nou is mijn gevoel ook heel sterk een meisje, die van vl een jongen. We zijn heel benieuwd over een paar weekjes... nog even de geslachtsbepaling inplannen.
Staat toch al in je onderschrift Daar heb ik overigens niet naar gekeken. Edit: valt me nu in dat het voor een vriendin was haha
Als het een meisje zou worden dan sterkt dat heel erg mijn gevoel. De eerste paar dagen toen ik wist dat ik zwanger was dacht ik een jongen en vl een meisje, maar als snel draaide dat gevoel bij ons beiden. nu is hij dus overtuigd van een jongen en ik heilig overtuigd van een meid! Echt spannend en zo leuk allemaal !!! Ben zo ie zo erg trots op ukkie
Zien jullie hier wat in? Of is de echo foto niet van de juiste kant genomen? Ik heb er echt geen verstand van, maar hoop dat iemand wat kan zien! Hihi
Beetje lelijke echo foto eigenlijk haha. De echoscopiste is aan het oefenen met nekplooimeting dus toen zijn deze foto's gemaakt