Hallo allemaal, Kunnen jullie iets ziet op deze echo. Ik was toen net 12 week. Ben nu bijna 14 week. dank je!
Hallo allemaal, ik ben nu 13 weken zwanger van mijn tweede kindje. De echo is genomen op 12 weken en 3 dagen, maar ik vind het niet erg duidelijk en ik vraag mij af of de NUB wel te zien is ... willen jullie eens kijken of het wel degelijk de NUB is, en zo ja of je er iets uit kan afleiden? Ik ben zo nieuwsgierig!!
dat is niet de nub. zou je bij de laatste foto het pijltje aub weg kunnen laten, dat leid erg af en ik denk juist dat de nub daar achter zit verstopt
Hoi, Ik ben ook wel benieuwd. Deze echo is rond de 12 weken en ben erg benieuwd wat jullie hierin zien en of het uberhaupt te zien is... Alvast bedankt.. Bekijk bijlage 382517 Bekijk bijlage 382518
Hallo! Wat zien jullie hier in? Ik ben benieuwd. Ik heb de echo bij mezelf gemaakt. Ben wel pas 11 weken maar zag duidelijk een uitsteekseltje.( maak geen zwangerschapsecho's)
Met dat termijn staan ze allemaal in "meisjes-stand". Hier kunnen we dus nog niks over zeggen helaas. Mss over 2wk nog een echo?