Dees dees ook superbedankt ik laat jullie nog wel weten of jullie gelijk hebben ik hoop het met heel mijn hart wil dolgraag een mooi meisje ook bedankt voor de snelle reacties zal jullie ook zeker aanbevelen bij mijn toekomstige zwangere vriendinnen altijd leuk en mooi zo een forum 😊
Ik hoop voor je op we gezonde baby Girl!! Het zou leuk zijn als je nog even iets zou laten wegen Fijne zwangerschap!!
He meiden, Deze echo is van 12+3.Volgens de de vk was het ding in het rode rondje de NUB. Wat denken jullie?
Hoi baby angel ik blijf op de siste neuzelen hoor vind het erg leuk om alles te lezen Het gaat er goed met me zwangerschap over 3 weken weer een echo dan laat ik jullie weten of jullie het goed hadden mijn complimenten om jullie snelle reacties en de mooie forums liefs wendy
Hoi allemaal, Vandaag een mooie echo gehad. de VK durfde het aan een gokje te doen n.a.v. nub. (Ikweet niet hoe ze t zag, maar ze gokte een jongetje). Ik vraag me af of jullie iets kunnen zien en wat jullie eventueel denken dat het wordt. Ik zal een paar foto's meesturen.
Hey hey iedereen, Gisteren echo gehad 12 weken 2 dagen, waarschijnlijk een beetje vroeg om het geslacht te kunnen bepalen...toch spannend! Ik ken niets van de nub theorie en of deze zichtbaar is op de echo maar misschien heeft iemand een idee Groetjes Jama