Hallo allemaal, ik heb mijn eerste echo met knipperlichtje gehad... Nu krijg ik de 25 de intake + echo om de termijn te bepalen. Ik zal dan 10+6 zijn. Hoe zat dat ook alweer met potty en nub? Er zat toch verschil in? En met hoeveel weken kon dar ook alweer? Doen alle vk's hun best om het erop te krijgen als je ernaar vraagt?
Met 10+6 is het te vroeg voor de nub (tussen 12-14 weken) en veeeel te vroeg voor een pottyshot (vanaf 14 weken). En of alle vk's hun best doen weet ik niet. Mijn gyn geloofde er niet in dus had de nub ook niet op de foto maar kon via het beeld tijdens de echo zelf al goed zien dat we eenmeid kregen.
Hoeveel exact? Nub staat in meisjes stand maar omdat je nog geen 12 weken bent kan hij nog onhoog gaan staan de komende dagen (=jongen). Ik durf geen uitspraak te doen .
Ik heb op blz 15 een echo gezet. Kan hier iemand zien wat voor geslacht ons kindje zou hebben? Ik was toen precies 13 weken.
Op basis vd laatste echo een jongen, hij lijkt al iets omhoog te gaan stasn. Maar wel met slag om de arm omdat je nog geen 12 weken bent
Hoi hoi, Ik ben echt een leek op het gebied van de nub-theorie. Maar ik ben heel benieuwd of er bij deze foto iets van te zeggen is. De foto is gemaakt bij 11+6, inwendige echo. Geen idee of dat verschil maakt hoor. Alvast bedankt voor het kijken!
@Deesdees ik kan het niet helemaal goed zien omdat het beeld van het kontje niet volledig op beeld staat maar ik denk een meisje. @Bailief, ook bij jou staat het kontje niet goed in beeld waardoor het uiteinde van de nub niet in beeld is. Ik moet alleen kijken naar het begin en ga dan voor een jongen.
Dankje voor het kijken, RoGiJuLi. Ik ben heel erg benieuwd. Wij hebben zelf het gevoel dat het een jongen is. Maargoed zoveel zegt dat ook weer niet.
Ik heb mijn echo al eens eerder geplaatst maar helaas geen reactie. Merk dat het nu weer wat drukker is met NUB-experts dus nog een poging. Ben precies 12 weken op de echo.
@nathazz, het lijkt of het gedeelte bij de nub niet volledig in beeld is. Ik neig naar een meid. @mamadj kan je de onderste echo duidelijker fotograferen? Hij is enorm vasg. De bovenste kan niet gebruikt worden voor de nub.
Ik ben ook benieuwd of iemand wat kan zien op de echo van vandaag! Ik krijg 'm alleen niet geplaatst via mijn telefoon. Volgens mij staat de echo nu wel in mijn handtekening...? Wie kan er wat zien? Ik ben nu 16wkn en 5 dgn zwanger. Bedankt!
16+5 is te laat voor de nub. Met dit termijn is het geslacht al te zien. Ook is de foto veel te klein om er iets uit te halen.