Ik heb helemaal geen idee haha Nog vier weken wachten tot de geslachtecho. Als er mensen zijn die het denken te weten hoop ik het graag. Mij maakt het naar alle miskramen helemaal niets meer uit wat het wordt.
Het is wel heel vroeg (11+2) en ik weet eigenlijk helemaal niet of je op deze echo's überhaupt wat kan zien. Maar wil iemand het proberen?
Hele echo 7 weken geleden uitgeplozen in de hoop op een moment de NUB te kunnen zien, niets te zien. Deze screenshots had ik ook gemaakt echter begon de echoscopiste op dit moment meteen over de navelstreng. Daarom voelde ik me een beetje dom om deze te uploaden. Echter kreeg ik gister een echofoto van een vriendin te zien waarop bij 13 weken het geslachtsdeel volop in beeld was, dit zag eruit zoals deze foto's. Daarom nu toch mijn vraag? Wie o wie denkt dat het een jongetje is en wie heeft ervaring met echofoto's waarop dit 'gebeuren' toch een navelstreng blijkt te zijn? Nu willen we dolgraag een jongetje en eigenlijk had ik tot gister echt geen idee of gevoel wat het geslacht zou zijn. A.s. donderdag heb ik de 20 weken echo. Nu ben ik stiekem wel bang dat ik 'teleurgesteld' ben als het toch een meisje blijkt te zijn (wat ook super leuk is natuurlijk) dus graag even eerlijk antwoord Bedankt alvast! ps. dit is bij 12w1
Nog 1tje dan. Zien jullie het hier misschien, Anders zal ik moeten wachten tot de 16 weken hihi, en wil de kleine het nog niet showen.
@Jaylinn, ik denk zelf een jongetje. Als je tussen de beentjes kijkt zie je 2 balletjes en een piemeltje. Ik krijg een meisje en bij mij zie je duidelijk 3 streepjes zitten. Dit ziet er echt anders uit, vooral op de 2e foto
Ik weet niet meer wie precies naar minj foto's had gekeken, maar 2 personen zeiden meisje, 1 zei een jongen...en.. It's a Babyboy..