Blis, hier zijn er nog drie. Ik dacht dat de vorige de duidelijkste was voor de nub, maar ik had het zelf fout toen ze het in beeld bracht... 11w4d dus...
Dag Blis, ik zie dat jij de expert bent op dit gebied?!? Ik heb hier een foto van vorige week ( 11 weken) en ben heel benieuwd wat jij ziet? ikzelf denk al wel te kunnen zien... maar ben toch heel benieuwd
11wkn is helaas echt nog zeker een week te vroeg voor de NUB bepaling. De NUB is het beste te bepalen tussen de 12-14wkn
Geheel zeker ben ik nog niet vanwege de zwangerschapsduur (11+4 is nog vroeg), maar ik neig naar een meisje.
Hallo, Zouden jullie voor een vriendinnetje van me willen kijken naar deze foto gemaakt met 13 weken precies. Ik snap niets van de NUB theorie maar bij mijn eigen kids klopte het Alvast bedankt!!
Hoi allemaal! vorige week maandag onze 20 weken echo gehad... en de echoscopiste hield het op een meisje! Vond haar niet heel zeker... maar goed! Nu ging het op het eind (we waren flink aan het uitlopen) zo snel dat ik niet meer om een foto had gevraagd hiervan. Deze gelukkig alsnog gekregen via de mail na navraag! Maar nu dus even de vraag: hoe kan ik op deze foto zien of het een meisje is dan? hihi... hoop dat jullie het misschien duidelijk(er) kunnen maken! Onwijs bedankt alvast liefs Kaatje
12 weken ben ik op deze foto zwanger. De foto is inwendig gemaakt tijdens de nekplooimeting. Ben nu 17 weken en krijg over 2 weken te horen wat het wordt maar ben zo nieuwschierig. Ik heb eerder ook een foto hier geplaatst en kreeg toen te horen een meisje. Ben je dat met hun eens?