Hallo, ik ben hier dus totaal niet in thuis. maar kun je alleen iets voorspellen met een echo met een zij-aanblik? ik heb zelf namelijk alleen een echo foto recht van voren, dus dan heeft het geen zin hem te plaatsen
Dan zal ik toch echt geduldig moeten afwachten vandaag een echo gehad maar het kindje gaat gewoon niet anders liggen dus alleen vooraanzicht. Bedankt voor je reactie.
Ik mocht vandaag weer naar de gyn. Ik ben helemaal vergeten naar de nub te vragen, dus weet niet of die zichtbaar is op deze foto's Maar dat kunnen jullie beter beoordelen. Ik ben morgen 14 weken
Was ik al bang voor, nou jullie zeiden een meisje bij de eerste foto's, dus dan maar even wachten op de geslachtsbepaling.
Hallo nu ben ik ook wel nieuwsgierig of íemand op mijn echo iets ziet. 12w3d. Ben sinds vandaag aangemeld en kon niet wachten om eerst hier wat te plaatsen. Hoop dat ik het goed doe foto toevoegen.
Hoi meiden, Net mijn termijnecho gehad. 1 dag vooruit gezet: 11w1d nu. Ik weet niet vanaf wanneer de nub goed te zien is. Op internet lees ik op sommige sites vanaf 12 weken en op andere sites vanaf de 12e week. Toch een verschil, want in het tweede geval zou er op mijn echo iets te zien kunnen zijn. Daarom mijn poging. Iemand die er iets over durft te zeggen? Liefs
Sorry,11 weken is echt te vroeg! Hij staat er inderdaad duidelijk op maar in dat termijn staan ze allemaal zo.
Meiden, bij mijn NUB hebben jullie destijds gezegd dat het een meisje was en dat is vandaag bevestigd!! Super dat jullie hier steeds en vaak al snel reageren! Ik zal ook nog ff jullie pol invullen, maar bedankt, toppertjes!