Oh ja, mn banner blijkt na vandaag iets achter te lopen.... Heel benieuwd of iemand iets ziet, zie nu dat de echo's wel gedraaid geplaatst zijn.... Sorry!
Net e.e.a. over de kub-theorie opgezocht en denk een meisje hihihi! Maar er zitten hier experts en dat ben ik niet hoor.... . Kindje lijkt wel wat gedraaid naar ons toe te liggen, volgens mij is het dan minder goed te beoordelen.
Echo is van vandaag! Wel aan de vroege kant maar nub is wel goed te zien toch?! Wat denken jullie? Foto is gedraaid zie ik... Sorry..
Zou nog een meisje erbij stiekem zooo leuk vinden Meisjesnaam die we hebben bedacht vind ik ook helemaal te gek dus zou leuk zijn als we die kunnen gebruiken haha
@RogiJuli effe update op me vorige reactie naar jou toe... De plek waar jij de nub zag klopte idd alleen de navelstreng liep erdoor heen! Dus was de nub moeilijk te bepalen. Enne elke baby is een wonderbaby
Hoi meiden, Weet niet of de NUB nog zichtbaar is, maar hier een foto'tje 15 weken en 1 dag Ben benieuwd
Helaas....had een echo met 11 en met 15 weken, dus pech voor de NUB Ach ja...dan maar en weekje wachten voor een hopelijk duidelijke foto