Slecht eigenlijk he dat zulke echo's nog bestaan maar ja, opzich het belangrijkste hebben we gezien, een kloppend hartje en een kindje met alles er op en eraan
dat is helemaal waar!! had met 11.2 week ook slechte beeld waardoor ze niet eens een echo konden maken..best jammer maar helaas niks aan te doen
20 juni foto geplaatst en jullie gaven unaniem een meisje aan, de vk ook en zelfs ik zag het vandaag de geslachtsbepaling gehad en overduidelijk een... meisje
Ik snap geen snars van deze theorie en zie het zelf écht niet, maar ben wel heeeeeeel benieuwd of jullie iets van mijn echo kunnen maken
Ik ben ook wel heel benieuwd!!! Iemand een idee over deze Nub?? Is gemaakt met bijna 13 weken. Groetjes
Zo ver ik kan zien denk ik dat dat de nub niet is maar navelstreng, Ben geen expert, dus als ik het niet weet of zie of twijfel doe ik geen uitspraak
Oh haha, dat kan natuurlijk ook!! Ik heb zelf echt geen flauw idee.... Kan de echo van die periode van onze dochter ook niet meer vinden dus kan niet vergelijken.....