Meid, het is maar een theorie, wacht even af tot je zeker bent van het geslacht, beetje sneu anders als je toch een jongen krijgt moet hij roze kleertjes aan hi hi ! Laat je een geslachtsecho doen?
Idd op basis vd nub zou ik zeker geen spullen gaan inslaan! Het is en blijft een theorie, ook al denkt iedereen een meid je weet nooit
Hoi allemaal Ik vroeg me af of er hierop ook een nub is te zien? Ik was hier 13 weken en 4 dagen. (Ik denk zelf dat het een jongetje word )
Hoi mensen, Ik hoorde gister voor het eerst over de NUB theorie en heb mijn 12 weken echo er maaar eens bijgepakt (nu 14 weken zwanger). De nub is volgens mij duidelijk te zien. Wat denken jullie - jongen of meisje?
yep en de kleine uk moet goed liggen met ruggentje... op google vind je veel voorbeelden en uitleg erover
nub is niet 100% zeker het blijft een theorie jou nub loopt evenwijdig aan het ruggegraat dan is het een meisje google eens op nub theorie dan zie je ook voorbeelden via me telefoon kan ik het niet bewerken om het te laten zien ..als het me lukt vandaag wil ik het voor je doen anders morgen vroeg hoever was je op de echo?
Ik zou een jongen zeggen Iemand die een gokje durft wagen? 12w 6d http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-DK3GM7OD.jpg