Iemand die een gokje durft wagen? 12w 6d http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-DK3GM7OD.jpg Ben zo benieuwd
Heb hem voor je bewerkt ( hoop dat ik de stand van het ruggetje goed heb omdat de kleine uk gebogen ligt) Blauwe lijn is de lijn van ruggegraat en de rode van de nub die lopen samen evenwijdig Hoever ben je trouwens op de echo? Bekijk bijlage 338311
Dank je smiley3 super van je. ik ben nu 11 weken volgende week krijg ik een nekplooimeting dan ben ik 12 weken en dan kunnen we het beter zien. mag ik je dan nog een keer vragen of je hem wil bewerken.
11 weken is te vroeg !!! Voor de nub moet je echo tussen 12 en 14 weken hebben Voor 12 weken staan ze allemaal in de meisjes stand dus hij kan nog omhoog gaan staan Dus voor nu doe ik geen uitspraak met jouw echo van 11 wkn Ben benieuwd naar je echo van 12 weken, Als je wilt en de nub is zichtbaar wil ik hem voor je bewerken Dus voor nu.......... Kan het beide zowel een jongen als meisje jouw nub
Meiden denken jullie de nub te zien... Ik heb er veel over gelezen maar ik kan er niets van maken... De echoscopiste zij er vanochtend níet veel over maar ben Zooooo nieuwschierig
Dit is een foto van een vriendin het is ongeveer in de 12de week gemaakt en de enige foto die ik heb gekregen hoop dat je wat kan zien
@smiley3 jij zei bij mij een meisje maar ik was op de foto ook pas 11 weken en 5 dagen dus kan nog alle kanten op zoals ik begrijp dus voor de 12 weken staan alle nubs in de meisjes stand?