deze echo was te vroeg, inmiddels met 12.3 opnieuw een echo gehad. De stand was hetzelfde, alleen geen afdrukje van nub gekregen. Zouden jullie dus op basis van de 11w echo nu wel een voorspelling willen doen?
als het toen te vroeg was stond ie nog in meisjes stand (van wat ik heb begrepen) dus zou het een meisje moeten zijn,,,
Hoi meiden.willen jullie eens kijken naar mijn echo's? Ben totaal niet op de hoogte waar je precies naar moet kijken en of mijn foto's wel goed zijn?? Alvast bedankt voor jullie meningen! Dit was met 12+4
met 14 weken zit je op het randje an de nub die is er tot 14 weken aangezien het beentje eroor zit zie ik geen nub Word afwachtten tot 20 wkn of eerder
lastig je was 11 wkn op je echo ind hem wel erg naar beneden wijzen al maar in 1 week kan hij dus omhoog gaan doe geen uitspraak omdat je geen nieuwe echo heb Ook op beeld en je ziet de nub effe snel voorbij komen en de kleine uk moet daarbij echt goed liggen is het nog een snelle moment opname jammer dat je geen echo heb meegekregen
die heb ik wel meegekregen, maar daar zie je geen nub op. Zijn voornamelijk opnames van hoofdje. Jammer. Nog 6,5 week geduld. pfff Bekijk afbeelding
Echo is ook wazig in het gebied waar nub hoort te zitten idd Jammer, Je geduld word op de proef gesteld
Ik heb een vraagje. Doen jullie de nub theorie gewoon aan de hand van de echo die je standaard krijgt bij de verloskundige met 12 weken? Of moet je daarvoor naar een speciale echobureau