Bedankt Smiley3! Nog andere die een idee hebben?? Dit is een andere echo de andere staat op pagina 87. Bedankt!!
Smiley3, zie jij de nub wel op mijn echo foto Op pagina 80 en 81? Weet je zeker dat je een meisjes nub ziet
Echo Baby 12 weken - YouTube wil iemand naar mijn filmpje kijken? volgens mij is er duidelijk een nub in beeld de echoscopiste had het er ook over en ze wees het aan rond de 4 min geloof ik
grappig ik dacht eerst een jongen maar nu zei ik toen straks tegen me vriend volgens mij is het een meid haha. Vorige x klopte de nub wel dus ik ben erg benieuwd. \Bedankt! Meerdere die een kijkje willen nemen?
dank je!!! Nog effe wachten en dan weten we het haha. Ik ben zo nieuwsgierig haha en we hebben al van beide soorten een dus het maakt ook niets uit maar ik wil shoppen!!!
Hoi meiden ik had gisteren het goede nieuws dat ik ipv 11w3d al 12w1 was dus helemaal blij. Ik was benieuwd of jullie mijn nub kunnen zien, paar ervaren forumers hadden al gekeken maar ben benieuwd wat jullie experts zien hahaha Bedankt alvast voor de moeite meiden! groetjes!
@dounia zelfs met de nub is het geslacht niet 100% betrouwbaar dus zou er nooit vanuit gaan het blijft een theorie @mommy1983 een meisje @Migske ik denk een meisje (weet het niet zeker) @reb een jongen @sweetmama2009 een meisje @car87 zoals ik al aangaf je echo is niet geheel duidelijk maar als ik de nub goed zie...een meisje en omdat het niet omhoog wijst zie ik er geen jongen in, het blijft een theorie dus pin je er niet op vast
Deze is van mijn beste vriendin, ze is hier 12 weken en 1 dag. Iemand die hier iets over durft te zeggen?? We zijn zo benieuwd hihi
Dank je wel meiden, iedereen zei idd ook een meisje hahaha leuk hoor we gaan het zien ikzelf had een voorgevoel jongen maar wie weet klopt dat dus gewoon niet hihi nog paar weekjes geduld