Vind t echt spannend, ik d8 echt een jongen in t begin, maar iedereen zegt een meisje.. Mja we zien t wel, echt nog evengeduld..
Vandaag de combinatietest gehad 12.4 ben ik nu. Ik heb alle pagina's gelezen uit dit topic en kan inmiddels aardig de NUB herkennen. Helaas wilde de echoscopiste er geen aandacht aan besteden. Meteen het eerste beeld was met een duidelijke NUB maar die heeft ze niet vastgelegd. Ik ga nu erg twijfelen wat ik gezien heb. Kunnen jullie in de echofotos wat zien? Upload ze via m'n telefoon dus moet een 3 losse reactie met een plaatje geven omdat ze dezelfde naam hebben. Ben benieuwd!
Bedankt voor jullie reacties. Vind de echofotos die ik meekree ook erg onduidelijk.. Tijdens de echo zag ik meteen heel duidelijk de NUB en die staat niet echt (duidelijk) op deze echofotos helaas. De NUB die ik in het begin zag leek op die van een meisje. Maar omdat hij vrij snel daarna bewoog ging ik daarna twijfelen of de rug wel recht genoeg was enz...
Dat herken ik!! Met 11.2 week echo gehad duurde effe voordat alles bewoog en toen bewoog het te snel Heb de nub wel snel in beeld gezien toen en wat ik toen vanaf beeld snel heb kunnen zien stond nub al omhoog...alleen kleine was zo beweeglijk dat ik de rug slecht kon beoordelen met 13,3 week opnieuw echo gehad nub niet in beeld gezien en op echo was hij (onduidelijk) vond ik iemand was vrij zeker van een meisje omdat ik 13.3 week was maar ben er van overtuigd dat beeld vele malen duidelijker is dan echo dat is een moment opname. had het met 11.2 week op de beelden toch goed gezien..Want het is een jongen!! Blijft gissen en 50% kans
Voor een vriendinnetje zonder ZP wil ik graag vragen of iemand op deze echo aan de NUB kan zien of het een jongetje of een meisje is Alvast bedankt voor het kijken
Probeer het nog eens, nieuwsgierig als ik ben. Rogijuli gaf aan dat op een echo de nub niet helemaal afgebeeld was, maar dat lag aan de fotograaf Excuses als de foto gedraaid is.....