hallo hier nog een foto weet niet of deze duidelijke is ben hier 11 weken en 5 dagen is het dan al te zien wel heel snel dan he. Iedereen een fijne zwangerschap en zie jullie reacties tegemoet mijn idee is het een boy
De ligging van het kindje is niet goed voor het bepalen van de NUB, kan er helaas dus niks over zeggen.
Dat valt met deze termijn nog niet te zeggen, het kan ook de navelstreng zijn. Vanaf de 12wkn is de NUB meestal goed zichtbaar. Dankjewel
@ DeesDees wat super!!! Gefeliciteerd wat ben ik blij voor je Duim voor je dat het allemaal goed gaat!!! xx
Ik heb met 12 +2 weken de tweede echo. Dan wil ik ook heel graag de echo hier plaatsen. Moet ik nog iets doorgeven aan de verloskundige hoe ze de foto moet maken bijv?
Vraagje.. ik ben al verder in de zwangerschap maar dacht ik ga toch even mijn eerste echo hier plaatsen kan iemand er iets op zien
Ik kan er iig geen NUB uithalen. Het lijkt mij dat het kindje nog wat klein is, of er is niet ver genoeg ingezoomd.
Ik denk dat je te vroeg bent met deze echo. Gezien het beeld gok ik dat het kindje hier tussen de 10-11 weken is. Ik zie ook geen nub trouwens.