Vind het moeilijk te zien maar ik ga voor een meisje. De 2de foto denk ik de nub te zien maar de baby ligt er niet helemaal goed voor.
Ja daarom twijfelde ik ook, dacht eerst een meisje. Maar de NUB beweegt dus niet mee als het ruggetje zich strekt begrijp ik dan van je?! Bedankt voor de reacties!
Had mijn 'nub' foto ook eens op in-tender gezet. Een reactie voor een meisje en de rest zei dat er helemaal geen nub te zien is. Dit waren de foto's..... Confused ......
Oh.... Deesdees..... Van harte met je zwangerschap! Duim voor je voor een plakboek! Super dat je weer zwanger bent!
Hihi..... Wel jammer hoor dat ik niks met de nub kan.... Echoscopist was helaas 'van de oude stempel'. Toen ik vroeg om een mooie foto van de zijkant, kreeg ik als reactie dat ik voor t geslacht moet wachten tot 20 week.
dank jullie wel voor het kijken. Jullie doen je best, maar wel jammer dat je weinig reactie's krijgt, maar ik wil geen eigen topic openen, want dit topic is er niet voor niets Hier nog een paar foto's maar ook niet op te zien. Hij ligt er gewoon niet zo mooi voor over de hele eho gezien en ik heb nog geen tijd en zin gehad om te kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Maar dit zijn delaatste foto's die ik plaats. Bekijk bijlage 344350 Bekijk bijlage 344351
He dames, Ik had begrepen dat ik hier heel brutaal mijn echo mag plaatsen. Ik denk dat er niets te zien is, maar jullie zien dat natuurlijk veel beter. Dit is met 12 weken en 5 dagen:
zo mooi om te zien en te lezen wat je allemaal kan zien op een echo. ik heb vandaag 12 weken echo gehad en kleine had geen zin om zich te laten zien van de zijkant. wel een mooie foto van boven af maar helaas is daar niks op te zien.
Is deze echo van 11 dagen geleden?? In je onderschrift staat dat je op 26-7 een termijnecho had. Dat is 3 weken geleden en toen was je nog geen 11 weken. Dus als deze echo van de 26e was dan was je te kort zwanger voor de nub theorie.
Dat gevoel heb ik ook al vanaf het begin, dus het zou me niet verbazen als je gelijk hebt! Dank je wel voor de moeite!!!