Helaas... 11+1 is echt te vroeg. Als hij omhoog had gestaan had ik wel een uitspraak gedurfd maar hij staat (nog) naar beneden en dus kan het nog zowel jongen als meid zijn.
Hallo, met 3 vrouwen in huis zou papa het leuk vinden om een klein jochie te krijgen. Kunnen jullie wat zien? Alv. bedankt!
Hoever ben je hier. Volgens mij nog geen 12 weken. Als je tussen de 12-14 weken bent, kan je ze dan groter maken? Ze zijn te klein.
11 wkn ongeveer. Ze kon niet goed meten door de schaduws van mijn litteken weefsel. Daarom dinsdag weer 1 dan hebben we een echte datum hoop ik?!
Ok.. dan vergeten we deze foto's want daarop ben je te vroeg. Vraag dinsdag gewoon om een echofoto van het zijprofiel waarbij het kindje met de benen onhoog geklapt ligt Het moet een zijprofiel zijn
Dit lijkt toch wel of de nub omhoog wijst? Of is dat het niet? Willen jullie hier naar kijken? Alvast bedankt!!! Ik ben hier precies 13 weken!
Ik wil ook graag mijn foto plaatsen. Van 13w1d... nub of potty spot? Volgens marita in lommel was het duidelijk...Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - ZwangerschapspaginaHier nog van de zijkant
Hmmm volgens de nub zou ik zeggen meisje... het uitsteeksel op de pottyshot kan naar mijn idee ook nog de nub zijn (ipv de penis zoals zij zegt). Ik zou zeker nog geen blauw gaan kopen.. maarja dat is mijn mening
Er lijkt hier een horizontaal streepje te staan op de foto. Moet wel zeggen dat ik dat op de echofoto in het echt anders zie. Is het meer een bolletje omhoog, wat je op de foto hier ook ziet.
Uhmmm zou ik ook niet TE serieus nemen die uitspraken van Marita.. Bij mij zij ze met 13 weken ook dat ik zwanger zou zijn van een jongen en ben nu toch echt al 31 weken zwanger van een meid! Ik vind die praktijken van haar een beetje (veel) op geldklopperij lijken.. Heb ondertussen zoveel schandalige en belachelijke verhalen over haar gelezen en een geslachtsbepaling is gewoonweg niet 100% betrouwbaar met 13 weken.. Het geslacht begint zich namelijk pas met 14 weken te vormen. Wil je overigens niet op stang jagen hoor, maar ik heb zoon hekel aan die vrouw gekregen door de belachelijke ervaring die ik met haar heb gehad dat ik er geen goed woord meer voor over heb.. En ja, tuurlijk zijn er ook keren dat ze het goed heeft (gehad) mja tis dan ook altijd een fifty,fifty kans he?
Ik zou ook anders niet weten wat dat omhoog stekende 'dingetje' moet zijn... En Lieke84 ik ben ook geen expert weet af en toe niet wat ik moet zien.
Ik ging in eerste instantie niet daar naartoe voor de geslachtsbepaling trouwens. Ik was zo onzeker en wilde gewoon even zeker weten dat alles goed was. Had er een aantal positieve verhalen over gelezen. Ik heb eerder een miskraam gehad en wilde nu weer even zien dat alles goed was. Ze kon me wel laten zien dat het hartje goed klopte, de doorbloeding goed was, alle organen op de juiste plek zaten en dat de navelstreng zijn werk doet. Dus ik was gerust gesteld. Ze vroeg of ik wilde weten wat het was en dat hadden we anders bij de 20w ook willen weten. Bedankt voor jullie reacties! Ben benieuwd of ze gelijk gaat hebben