Weet niet of de foto duidelijk genoeg is. 1 van de onderkant Bekijk bijlage 345030 2e Bekijk bijlage 345033
@tari 12 weken is voor een potty shot (van onderen echt te vroeg) op je andere echo zie ik geen nub @liefsvanmama helaas onduidelijk voor een uitspraak
@suze dat is niet de nub wat jij bedoeld (zover ik kan zien) @MamavanT aan je termijn te zien is 11+2 echt te vroeg @dounia spannend!!!
Klopt smiley maar vroeg me alleen maar af of die erop stond. Had zelf t idee als dat hem was dat ie al ietsje omhoog stond ook al zegt t nog zo weinig
Deze misschien beter? En anders wachten we geduldig tot de 20 wkn echo Bekijk bijlage 345227 Alvast bedankt hoor meiden
Hallo iedereen! Vandaag heb ik de 14.5weken echo gehad. en nu vroeg ik me af.. is dit een "NUB shot?" en zo ja ziet iemand er iets in? De babe ligt op zn rug met het hoofdje links in de schaduw, en rechts met zn benen ophoog PS: in de foto zeg ik NOD, maar moet NUB zijn
@ tari op je nieuwe echo een meisje @stefania de nub is met 14 wkn verdwenen en dan ontwikkelt het geslacht op basis van jouw foto (14.5 week) neig ik naar een jongen maar wel met een twijfel omdat het geen pottyshot is
Oehhhh dat zou wel kunnen...op deze foto weet ik dat eigenlijk niet precies...:s Maar geen NUB te zien dus...?