@stefania de nub is met 14 wkn verdwenen en dan ontwikkelt het geslacht op basis van jouw foto (14.5 week) neig ik naar een jongen maar wel met een twijfel omdat het geen pottyshot is[/QUOTE] @Smiley3 bedankt voor de uitleg! Ik neig zelf ook erg naar een jongen dus leuk om te horen dat jij het zelfde denkt nogmaals dank!
@Smiley3 bedankt voor de uitleg! Ik neig zelf ook erg naar een jongen dus leuk om te horen dat jij het zelfde denkt nogmaals dank![/QUOTE] spannend!! Ga je een vroege geslachtsbepaling doen?
Hoi dames Nou ik ben geweest voor geslachtsbepaling en rogijuli en smiley zeiden een meisje, Pien25 zei een jongen EN HET IS EEN JONGEN!!!!!! Ik ben helemaal in de wolken zo gelukkig voel ik me. Nog bedankt dames
Gefeliciteerd. Je moet inderdaad heel goed kijken. Zie zelf wel een bolletje tussen de 2 witte streepjes. Willen jullie nog een keertje kijken? Groetjes
Gefeliciteerd!!!!!!! Zo zie je maar weer een nub is niet waterdicht en je echo was ook niet heel duidelijk Geniet ervan en lekker shoppen
@smiley3 ja! heb 30aug een pretecho bij echopraktijk Kiekeboe, dan ben ik pas 16weken, dus dan is het alsnog niet zeker natuurlijk.. maar hoe dan ook heb dan 19sept weer een echo bij mijn eigen verloskundigen praktijk voor een geslachtsbepaling. Leuk allemaal! ben zo benieuwd
RoGiJuLi, DeesDees, anderen, mag k miss twee filmpjes naar jullie mailen met wetransfer? Vandaag echo gehad 14wk, meting kwam op 13+6, kan dat nog? Kdenk dat er geen nub te zien is, hij lag er steeds niet zo voor, maar jullie zijn zulke nub-staarders dat jullie het miss sneller zien dan ik Als k mag sturen, pb me dan maar mailadres Thnx!!
Het beeld was inderdaad niet heel erg duidelijk, heb het beeld vaak even stil gezet om goed te kunnen kijken maar het draaide ook vaak snel weer weg.