Inmiddels ben in 20 weken en heb maandag mijn 20 weken echo en krijgen we als het goed is te horen wat het is. Nu wordt ik steeds nieuwgieriger. Kunnen jullie naar mijn echo foto kijken 12,5 week.
Hallo allemaal, Wie wil er een gokje wagen? Deze echo's zijn gemaakt met 12 weken en 4 dagen. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Alvast bedankt!
Ja die aangekomen. Maar ik kan hem niet zien/juist opslaan via me smartphone . Ik moet ff wachten tot onze pc er weer is. Als het goed is komt die vanmiddag
Oh jw wetransfer met tel weet k ook niet nee. Is ook vrij groot bestand dan. Gelukkig waars vanmiddag pc terug
Ik zeg een jongen Haha nu weet je nog niks (1 zegt meisje de ander een jongen). Maar moet erbij zeggen dat het bijna overal telkens vooraanzicht is. Ik kon maar 1 keer een zijaanzicht zien en dat was op het korte filmpje bij 43-44 seconden. Hierop zag ik hem wel iets omhoog staan en plus het feit dat je al 13+6 was ga ik dus voor een jongen.
Ja idd eerst rug toen hoofdje...bovenaf etc! Ben erg benieuwd wie er gelijk heeft!! Heb over vier weken weer n echo maar of ze er dan naar gaat kijken weet ik niet...heb later n no g n keer uitgebreidere echo (denk vergelijkbaar met nlse 20wk dus dan zou t toch n keer in beeld moeten komen.....). Zodra ik zekerheid heb kom ik t wel ff melden. Lief dat je ook ff gekeken hebt iig! Man hoopt wat meer op een jongen twee jongens lijkt mij ook leuk, maar eindelijk weer n meid aan onze kant vd fam lijkt me.ook n eer
thnx voor je antwoord, had even op mijn echo gekeken en kan zelf ook niet veel zien, vorige zwangerschap had ik wel een echo rond de 12 weken en toen had iedereen hier gelijk dus vind het wel jammer dat ik nu met 10w3d en 13w6d echo had schiet dus niet zo op hihihi
Vandaag mijn termijnecho gehad. Weer vooruit gezet waardoor ik nu 11+6 weken ben. Is op een van deze 2 echo's de nub te zien? Ik dacht het niet, maar ben er niet zo bedreven in.
Kan iemand hier iets van maken? Geen idee of er iets te zien is, ben hier niet zo goed in Echo van 11 weken en 6 dagen.