echt waar, ik kon het niet zien. mag ik vragen waar jij de nub ziet. normaal zie ik het ook wel. alvast bedankt. xxx
Op Deze is zeker niets te zien of wel? Hoofdje rechts(heb de foto voor t gemak maar even omgedraait haha)
Thnx meiden. Haha klopt echt bizar! Lag ook helemaal in de placenta gedoken... Kondr bijna geen kind meer in zien in al die beelden haha
Dames! Ik heb geen verstand van de NUB theorie.. Kunnen jullie hier een NUB zien? Ben hier 13 weken! , ik zie het zelf niet maar weet ook niet waar ik moet kijken.
Nou deze nub dame was even aan het eten na een lange dag werken en moest/wou daarna mijn eigen kids wat aandacht geven voordat ik de unborn kids van dit forum aandacht ga geven Overigens zeg ik bij jou geen idee.. .. kontje ligt te diep tegen de buitenwand aan om ee nub te zien.
Hallo meiden, Ik heb ook 2 echo foto's en ben erg benieuwd naar wat er uit de NUB-theorie zou komen. Iemand enig idee? Groetjes Suzan
Hoi allemaal, Wij hebben donderdag een echo gehad dit was weer zo mooi. Met 13 weken en 1 dag. We hebben uitvoerig zitten kijken die vrouw dacht een meisje maar ze wist het niet helemaal zeker. Meestal heb je bij een meisje zo vroeg een puntje wat uitsteekt naar voren en bij een jongen naar boven.. Nou ik dacht zelf ook een meisje maar zou het ook heel fijn vinden jullie mening te weten hier twee foto's. Een duidelijk en volgens mij 1 Nub. Groetjes maris.