Hallo, Ik heb geen nub foto maar ik denk een foto van het geslacht. Een vriendin van mij heeft haar 20wk echo gehad vandaag. Ik denk een meisje te zien,wat denken jullie?
Lijkt een meisje idd maar ik vind dit een gevaarlijke "hoek" om een uitspraak op te doen. Ik zie liever een potty shot De nubfoto is niet duidelijk nee.
Die potty Shot komt er niet want ze willen het niet weten.. Maar ikke wel hihihi Ik denk voor 80% zeker een meisje te zien maar wat jij zegt klopt..het is een gevaarlijke hoek!
Kunnen jullie aan de nub zien of het een jongetje of meisje wordt. Zelf blijf ik het erg lastig vinden!
Ik vind het knap dat jullie het kunnen zien. Ik heb al veel nub foto's bekeken maar blijf het zo moeilijk vinden. Door de stand van de ruggengraat ga ik iedere keer weer twijfelen! Volgende week heb ik de geslachtsecho dus dan weet ik het zeker maar was benieuwd naar de reacties hier of het uiteindelijk klopt!
beste NUB experts, Willen jullie eens naar de foto van mijn schoonzusje kijken, gemaakt met 12+4 weken. We zijn namelijk erg nieuwsgierig Alvast bedankt!
Expert ben ik zeker niet senso (ik heb mijn echo ook geplaatst hierboven..) maar dit lijkt mij toch wel duidelijk een jongetje hoor!
Bedankt voor je reactie... Ik probeer me een beetje te verdiepen in het zien van de nub, en bij sommige zie ik het heel duidelijk, maar bij die van mij kan ik er echt geen wijs uit worden... Mag ik vragen wel streepje jij dan naar kijkt bij mijn echo waardoor je een meisje denkt?.. Hopelijk leer ik dan weer wat meer