oohw wat leuk! willen jullie ook eens kijken bij die van ons? als t al kan hoor! ik had nog nooit van NUB gehoord totdat ik deze foto op fb had gezet om te melden ddat wij weer papa en mama worden toen kreeg ik reactie van een vdin over nub! met een geslacht erbij wat ze dacht dat het zou zijn! duss ik ben benieuwd wat jullie denken te zien ! alvast bedankt!
Hi, Zojuist een mooie echo gehad en zelfs wat vooruit gezet: ben nu 11.6wkn. Nu ben ik uiteraard benieuwd of jullie hier wat uit op kunnen maken.... Alvast bedankt voor het kijken
Uuuuhmm de nub is met jouw termijn nog niet te beoordelen . Pas rond de 12 weken is de stand betrouwbaar. De uitspraak die je vriendin heeft gedaan is een gok helaas. Ook is de nub niet zichtbaar op deze echo... je kindje ligt op zijn zij ipv rug.
oohw jammer! ja die echo is van 3 wk terug. en voorlopig geen echo meeer! naja dan zullen we moeten wachten tot de 20 wk echo!
Bekijk bijlage 348473 he meiden, ik weet niet hoe dit werkt en dus ook niet of je hier de NUB op kan zien? Het is iig een foto met 12 weken. Zouden jullie voor me kunnen kijken wat jullie denken dat het is? Ik ben wel erg benieuwd. Zelf weet ik het niet want mijn man wil het niet weten . Liefs
nou ben benieuwd. Bedankt voor het kijken. Ik had zelf het gevoel dat het een jongetje wordt. Ik laat het weten als ik bevallen ben. hi
Wil iemand na mijn nub foto kijken ze hebben mij het al gezegd nu ben ik benieuwd na de reacties zit even tekijken hoe ik de foto upload
Ja zou het? Ja ik heb hier werkelijk geen verstand van haha daarom gooi ik het hier neer lol de echos bedankt voor je reactie
Bekijk bijlage 348588 Hallo, Ik ben helemaal niet thuis in het NUB-wereldje, dus ik weet niet of mijn echo geschikt is om te kijken... Ik hoor het wel !