Ze hebben hem vandaag dus niet gemeten?? Op 11+4 doe ik geen uitspraak omdat veel nubs dan nog in meisjesmode staan. Ik wacht je echo volgende week even af.
Nog iemand anders een idee? Ik heb tot nu toe 1x jongen als antwoord gekregen. Beebje ligt een beetje gedraaid. Maakt het lastiger. Het is de echo van een kennis. Ik denk jongen, maar puur omdat het einde wat omhoog gaat en ik 'm erg lang vind. Dat gevorkte wijst vaak op een meisje, maar kan ook bij jongens toch? Termijn 12w2 Any guesses? Bekijk bijlage 350383
jawel hij is vandaag wel gemeten, en volgens hen zou ik 12 weken zijn vandaag, alleen volgens mijzelf 11weken en 4 dagen. Maar ik vraag zowiezo volgende week nog een nieuwe nub echo.
Bedankt voor het kijken. Ik zie iets bij het kontje maar denk dat het geen nub is dan. Iemand anders?
Hoi allemaal, Ik begrijp echt niks van de hele NUB theorie...dwz... ik zie het gewoon niet op de echofoto's... Maar ben natuurlijk wel super nieuwschierig! Zien jullie op deze foto's een NUB? En zo ja, wat denken jullie dan?
Wie wil eens naar mijn echo's kijken? Deze echo's zijn bij 11 weken en paar dagen gemaakt, en toevallig zie ik volgens mij de nub, maar misschien nog niet geldig met deze termijn?