Heb de filmpjes bekeken maar kan er weinig uithalen, het was voor mij niet duidelijk te zien. Sorry durf er dus geen uitspraak over te doen.
@DeesDees; zou jij de andere echofoto op vorige pagina even willen bekijken? Volgensmij ben jij er erg goed in!
Om te kunnen beoordelen zie ik graag het kindje geheel op de echo, dit is een deel en maakt de ligging onduidelijk. Ik vind de NUB onduidelijk, maar neig wel naar een jongen.
Thnx Dees! Hopelijk bij de volgende echo. Neig zelf heel sterk naar meisje en ben nog nieuwsgieriger dan voorheen haha.
Ik had mijn foto's geplaatst op pagina 124. Marita in Lommel voorspelde een jongen en zij had gelijk! Ik vond het toen ook al vrij duidelijk bij haar, maar wilde echt nog de bevestiging hebben. Ondertussen bijna 19w en het is nog steeds een jongen!
Ik vind er teveel tussen de benen te zitten om voor een meisje door te gaan. Maarja, het kan ook de navelstreng zijn. toch zeg ik voorzichtig een jongen ! Ik vond je 14 weken echofilmpje ook nog op mijn pc. maar kan niet meer terugvinden wat ik daar op zei
Heb hier een aantal weken terug ook een foto geplaatst en werd toen gezegd een jongen met wat twijfel, maar het klopte hoor we krijgen een zoon erbij..
Toen zei je ook jongen rogijuli! Ja idd hoorde van nog n vriendin van tsja is daar navelstreng..of...? Andere vriendin stuurde me n foto van de echo waar t net n hamburgertje lijkt maar ja...of dat echt geslacht is of drie streepjes met beentjes/navelstreng etc.... Pffff wat spannend weer Laat t na volg.echo wel weten. Mits we dan duidelijkheid krijgen haha! Bedankt voor het gluren!!
Kan iemand hier nog een nub op ontdekken, was met 13w6d maar weet niet of hij/zij goed ligt of dat de nub al weg is Alvast bedankt voor het kijken!!!
17 weken is veel te laat voor de nub. Bij jouw uk is het geslachtsdeel al compleet gevormd maar op deze echo niet zichtbaar.