Kan iemand hier wat van maken? Volgens een vriendin en een kennisje van haar is het een meid... Maar snap werkelijk geen hout van hoe je dat moet bekijken...
Ik vraag mij ook af of bij ons de NUB te zien is. Heb al jongen gehoord, meisje gehoord en ook dat het niet te zien is??!! Jongen is hetgeen dat ik het meest gehoord heb maar ik wil er meer mensen heen laten kijken. Mijn verloskundige zei er zelf niets over (is daar ook niet mee bezig geloof ik). Kunnen jullie mij helpen met mijn "geslacht fixatie". Ik wil het ZO graag weten, geen idee waarom en, en en??
Ik kijk naar het lichte/witte streepje op de echo die ik bewerkt heb. Op jouw bewerkte echo is de nub niet te beoordelen omdat het kindje te gevouwen/krom ligt.
Nog een paar screenshots van het filmpje dat gemaakt is tijdens de echo. Mijn vriend heeft helaas niet veel ingezoomd dus je ziet niet veel. Misschien dat het toch nog helpt. Billetjes wederom aan de linkerzijde net als de echo foto's!
Een meisje Met 12 weken hebben ze nog niet echt een geslacht alleen een bobbeltje en dat is de nub aan de hand van hoe hij staat kan je voorspellen wat het wordt
Kan iemand nog een keer naa rmijn fotos kijken. Ik heb een week geleden hier een foto geplaatst en toen zeiden jullie dat 11 weken en 4 dagen te vroeg was, ik heb vandaag weer een echo gehad waarop is bevestigd dat ik vorige week toch al 12 weken was en vandaag 13 weken. De echoscopiste dacht vandaag een jongetje te zien dus ik ben benieuwd naar wat jullie zien. Zelf zie ik in de eerste wel een nub (en dacht ik een meid) en in de andere foto zie ik niet echt een nub...maar misschien jullie wel want ik ben een leek haha. alvast bedankt voor het kijken. groetjes
Bedankt dames voor jullie kijk op de echo Moet zeggen dat mijn gevoel nog steeds heel erg naar een jongen neigt. Maar dat zal komen omdat we al twee zonen hebben. Ergens durf ik ook niet te hopen dat we een meisje krijgen, zou dat heel uiteraard heel leuk vinden, maar wil geen voorkeur hebben. Voel me daar veel te schuldig over naar het kindje toe dat zo erg gewenst is. Maar het is dus een meisjesnub.... nou ben benieuwd of het uitkomt, jullie horen van me!
Hoi Dames, Vandaag precies 12 weken en 1 dag. Hierbij de echo! Ik hoop dat jullie wat kunnen zien. Ik ben benieuwd