Dames, zouden jullie willen kijken of jullie iets kunnen zien op mijn echo's? Ik ben hier 12w2. Ben zo benieuwd of er wat zichtbaar op is Alvast bedankt!
Dank je! Dan zijn het dus niet de streepjes die ik dacht dat het waren .... Rogijuli ea dan kunnen jullie ook geen gokje wagen denk Ik?
Dat is een hele snelle reactie. Ik ben erg benieuwd of je over een paar weken gelijk hebt. Dat laat ik je zeker achteraf nog even weten.
Ben zo benieuwd wat jullie denken bij onze kleine uk de echoscopiste was vrij zeker van haar zaak, en dat met 11,5 weken, moet wel zeggen dat ze ook een pottyshot heeft gedaan en het daar beter zag dan bij de nub... heel benieuwd of jullie het zelfde gaan zeggen
nu word ik toch wel nieuwschierig of jullie ook naar de stand kijken want deze is precies als bij mn dochter ( nu 1,3 jaar) hihi en ook de echoscopiste zei dat ze vrij zeker is van een meid, nu word ik nog nieuwschieriger hahaha
ze ze zei het aan de hand van de nub en pottyshot, al vond ze die wel duidelijker, ik heb lijntjes gezet en die staan evenwijdig aan de ruggengraat haha lijkt wel obsessie, terwijl ik echt het gevoel van jongen heb, maar man denkt zeer zeker een meisje, en toen de echoscopiste het vertelde was het voor hem helemaal duidelijk.... nou dan word het gewoon nog even wachten