Ben benieuwd wat jullie denken te zien en of het te zien is. bekenden denken een meisje, maar ik heb er zelf niet zo verstand van. in afwachting
Bedankt voor het kijken Essie. Ik ben benieuwd of het klopt. Nog een paar weken afwachten. De vk zei ook al dat ze alles zo mooi duidelijk kon zien. Ik ben ook heel blij met de afdrukken.
kon het niet laten, heb mn foto net als vorige keer op ingender gezet haha, het puntje van de nub wijst met de ruggengraat mee zei onze echoschopiste, en dat zie ik idd ook, wil het zo graag weten, al is het alleen maar om mn man te laten stoppen met zeuren haha hij roept de hele tijd, "ik had het goehoed " haha ben benieuwd... rogijulli heb jij nog een idee
Ik heb hem bewerkt met streepjes, zoals de echoscopiste het aangaf, zo was het ook bij onze jongste dochtertje... vandaar dat mijn man ook helemaal zeker is van de echoscopiste haha ben benieuwd
Hallo meiden! Van harte allemaal, zag voor een aantal al dat de laatste weekjes in zijn gegaan spannend! Wat denken jullie van dit nubje?? Ben zooo benieuwd..
Goedemorgen... Wij zijn zwanger van ons tweede kindje en deze zwangerschap verloopt heel anders dan de eerste.. We zijn dan ook veel meer nieuwsgierig naar het geslacht. Gister echo met 11+6.. Hopelijk is deze foto duidelijk genoeg.. Zijn erg benieuwd naar wat jullie allemaal denken.. Zelf denk ik (als het de nub is waar ik naar kijk) een meisje.. Over 4 weken hebben we geslachtsbepaling
Zijn er nog meer dames die even naar mijn echo's willen kijken op pagina 189? Ik heb tot nu toe 1x meisje gehoord van Essie. Rogijulli en Deesdees zouden jullie misschien ook jullie expertise erop willen loslaten? Alvast bedankt!
Wie zou eventueel nog naar die van mij willen kijken op pagina 186 hihi? Ik ben zooo nieuwsgierig wat er gedacht wordt