Vandaag hebben wij een geslachtsbepaling laten doen. Ondanks dat ukkie de benen flink tegen elkaar aan hield, zag ik toch echt niks tussen de benen te zitten. Na 10 minuten kwam er ineens iets tussen de benen in het beeld. Nog steeds de benen behoorlijk dicht bij elkaar. Volgens de echoscopiste is het een jongen. Ik merkte dat ze 3 foto's ging afdrukken op het eind die wij meekregen. Maar hier staat het geslacht niet op . Het is 3x de baby vanaf de zijkant gezien. Nu vind ik dit nogal vreemd want wij kwamen toch alleen voor het geslacht. Een geslachtsfoto lijkt mij dan degene die je meekrijgt (een extra foto vd baby is dan een meevaller). Hoor je eigenlijk altijd een geslachtsfoto mee te krijgen bij een geslachtsbepaling??? Ik baal best wel want ik kan het nog niet geloven (ook doordat ik eerst niks zag zitten) en heb nu ook niks ter bevestiging. Wat als het nou toch de navelstreng was, die ineens voorbij kwam.
Bij een geslachtsbepaling vind ik het wel normaal dat je een foto van het geslacht mee krijgt. Bij de geslachtsbepaling van mijn zoon kreeg ik een foto mee waar het duidelijk op te zien was en zelf bij mijn 20wkn echo was de vk zo lief om ook toen een foto van het geslacht mee te geven.
Ik heb nooit een geslachtecho gedaan maar lijkt me niet meer dan logisch dat ze een foto mee geeft. Zou even bellen en je twijfels voorleggen. Misschien mag je nog wel een keer
Waar heb je het laten doen? Jan de Koning? Daar kregen wij ook 3 foto's van de zijkant mee namelijk en geen geslachtsfoto..maar hij had het geslacht wel goed!
Zowel bij geslachtsbepaling als bij de 20 weken echo een foto van het geslacht mee gekregen dus vind het raar dat jij er geen heb het is tenslotte een geslachtsbepaling.. Vreemd
Hier ook met 15 weken een foto van de zijkant. Geloofde de uitkomst niet en de echoscopist had het over de nub. Week later ergens anders een echo.laten maken en die heeft uiteindelijk een inwendige echo gedaan en toe was het geslacht over duidelijk in beeld. De.eerste keer was het een meisje en een week later nog steeds. Dus de dame had wel gelijk maar ik was blij dat ik nog een echo heb laten maken met mooie foto's ook van tussen de benen.
Ik heb ook geen duidelijke echo gekregen van het geslacht. En ook echt een twijfelgeval. Ze zei eerst een Jongen en toen een meisje. Ik heb ze gebeld en uitgelegd dat ik er een naar gevoel aan heb overgehouden dus nu mogen wij terug komen. Hoe zag jou echo skipiste eruit?
Hier worden fotos opgeslagen in de computer. Dus de volgende keer dat je er komt staat het nog in beeld... bij deze zwangerschap zag ik nog echo fotos van de vorige.... mss heeft ze de foto's tussen de beentjes er nog tussen staan rn kan je die nog ophalrn ofzo? Zou iig even bellen....
Zou gewoon even bellen, dan kan je die foto's nog ophalen bij haar. Wel spannend wat is zelf je gevoel?
Mijn gevoel zegt heel erg een meisje en ook de nub zei een meid. Daarom was ik ook niet verbaasd toen er in eerste instantie niks tussen de benen zat (potty shot gekeken), maar des te meer verbaasd toen er na zo'n 10 min. Ineens iets uitstak.
Bij ons was het precies hetzelfde. Naja maar dan andersom. Uiteindelijk dacht ze een meisje. Gewoon bellen naar ze en je gevoel uitleggen. Met een beetje mazzel Mag je kosteloos opnieuw komen. Een echo van het geslacht is toch wel wenselijk als je ervoor betaald. 😀
Met dat bureau heb ik zeer slechte ervaringen. Zagen de navelstreng van m'n eerste aan voor een piemeltje. kreeg ook niks mee. Ik ben naar Alnatal gegaan (echolooks) en duidelijk een hamburgertje te zien. Ze heeft het meerdere malen nagekeken en kreeg ook bij beide meisjes de echo mee plus foto van de baby zelf
Ik heb bij mijn geslachtsbepalende echo een cd vol foto's gekregen, geloof wel 30.. en daar zaten ook een paar foto's van het geslacht bij.
Oooh bij mij zei ze vandaag ook telkens: daar is de navelstreng.... Over 10 dagen maar eens in het ziekenhuis vragen of ze willen spieken voor me.
Ik heb geen idee meis, weet wel dat ik nooit meer terugga daarheen, haha. Vond ze al verre van vriendelijk, dus ik doe alles bij echolooks. Maar zou ze wel vragen of ze evt nog een foto hebben voor je .