Ik ben hier helemaal nieuw, geen idee wat er op de foto te zien zou moeten zijn, maar ik zet hem er toch maar op. Iemand die hier iets op ziet? Of is het nog te vroeg of ligt het kindje er niet goed voor?
Ik heb vandaag een echo gehad met 10.5 weken . Heeft het nut om een foto te plaatsen en is er iemand die al zo vroeg wilt proberen de Nub te ontdekken ?
Ik plaatste met 10.5 wkn een echo maar kreeg van iedereen de reactie dat het veel te vroeg was. Dus denk dat jij dezelfde reactie gaat krijgen
Bedankt voor je reactie. Ik dacht zelf een jongen omdat ik m vrij omhoog vind wijzen. Nog meer mensen? Is niet mijn echo maar die van een vriendin
Zwangernr6 , Bedankt voor je reactie ! Ik weet dat t nog vroeg is en dat eigenlijk (veel) baby's nog een meisjes Nub hebben en dan nog kan veranderen , maar ik weet ook dat als de baby een jongens Nub heeft dat dus niet meer kan veranderen . Dus ik denk misschien is er een kans . Weet jij inmiddels de uitkomst van de Nub ?
Nee ik heb daarna geen echo meer gehad. Komende donderdag weer een echo, dus wellicht dan een nub te zien
Ja hij lijkt wat omhoog te staan maar t kontje ligt ook wat omhoog. Gaat om hoe de nub staat ten opzichte van ruggengraat en die twee vind ik paralel lopen vandaar meisje. Maar ik ben geen expert hoor
Ja, dat klopt wel, als de nub in de meisjes stand staat dan kan het beide kanten op. maar als de nub in de jongens stand staat dan is de kans groot dat het een jongen is!
Mj89:deze zijn voor jou,Bij een jongen wijst het uitsteekseltje dan meer omhoog, ongeveer in een hoek van dertig graden ten opzichte van zijn ruggengraat. Bekijk bijlage 425316 Bekijk bijlage 425317
Hier dan toch de 10.5 week echo foto's . Ik weet dat t nog alle kanten op kan hoor maar wie weet is t wel al een jongens Nub 😜 .