Kimmy jij had al gereageerd ja jij en Blis schreven allebei onduidelijke foto maar moesten jullie een gokje doen dan was het meisje. In ieder geval bedankt ! 26 nov geslachtsecho spannend !
@ Zwangernmr6 Bedankt ! Hoop stiekum wel dat jullie gelijk krijgen ! Zou geweldig zijn na 2 jongens zwanger te zijn van een meisje!!! Nog 2.5 week wachten ..... Gr. Julia
Ik heb vorige week donderdag Nub foto's geplaatst en iedereen dacht een jongen. Nu heb ik net de nekplooimeting laten doen en ik vind deze foto's heel anders ! Willen jullie mee kijken ?
Blis , sorry ik moest de 2e foto even opnieuw doen had m'n naam er niet afknipt . Ik denk zelf dat dingetje onder dat felle witte dingetje . Of is het dan felle witte streepje zelf ?
Wat grappig dat het zo kan veranderen ! Donderdag was het echt een jongens Nub . Welke is er betrouwbaarder , van donderdag of vandaag ? Vandaag ben ik 12.5, en toen ze het kindje meeten zei ze 13 weken .
Dat is lastig te beoordelen vind ik. Meestal staan ze eerst heel duidelijk in de meisjesstand en veranderen ze daarna nog in een jongen. Dat het er bij jou eerst op een jongens NUB leek en nu meer op een meisjes NUB kan ook met de timing te maken hebben van de gemaakte echo. Het blijft immers gokken..
Wat een mazzelaars allemaal die een duidelijke NUB op de echo foto krijgen Ik had vorige week weer een echo met exact 14 weken en kindje was zo ontzettend druk. Gyn wilde graag naar de NUB kijken voor me, maar kindje bewoog echt te veel!! Dus we moeten echt nog een kleine 3 weken geduld hebben
BLIS Wil je voor mij mijn NUB bepalen met lijntjes? Ik weet zelf niet goed hoe ik moet kijken (?) Wil je het uitleggen?