De bovenste 12.1 jongensnub zeiden jullie . De onderste 12.5 meisjesnub zeiden jullie . Op basis van deze 2 echo's welke zal er dan kloppen ? Een jongensnub kan niet meer omlaag dus op een van de 2 foto's is het niet de Nub geweest . Ik denk zelf de 1e omdat ik die al een vreemde vorm vond hebben . Alvast bedankt voor het kijken
Jahaaaa ik mag ook eindelijk!! Vandaag 12+5 en zojuist echo gehad. Echoscopiste was zo lief even naar de nub te kijken en heeft ook gezegd wat ze dacht dat het was (of wat ze zag wat voor nub het was, eigenlijk) en ze was best stellig. Maaaaaaar we mogen nog niet gaan winkelen hoor, haha! Ben benieuwd of jullie hetzelfde zeggen dus wat ze zei houd ik nog eventjes voor me! Oh en skull experts mogen ook gokken hoor! Vind ik leuk! (Of moet ik dan ook ff foto posten in skull topic?)
Vandaag de termijn echo gehad. Helaas geen verstand van. Jullie ideeen nub of skull ben zo nieuwsgierig.
Jaaa dat zei de echoscopiste dus ook al Nu nog een maand afwachten, 10 december krijgen we een pretecho en dan weten we het zeker! (hoop ik). Bedankt voor het kijken!! xx
Blis , ik had de 2 foto's onder elkaar geplaatst . Je hebt nu 1x jongen en 1x meisje gezegd ik zou graag ook je poll in vullen volgende week na de geslachtsbepaling (wel zo eerlijk als iemand moeite doet om te kijken om ook even in te vullen 😃 ) . Zeg je aan de hand van die 2 foto's bovenste 12.1 onderste 12.5 meisje of jongen ? Weet niet welke foto er duidelijker , beter in termijn is en meer doorslaggevend is ?
Bedankt voor de reactie ! Ik heb nog 2 foto's van de echo van gister voor als het niet zo duidelijk was .
Thanks Blis! Mijn voorgevoel en idee nav deze echo is ook een meisje. We zullen zien of je gelijk hebt...
Ik zie geen NUB. Ook ben je qua termijn nog net te vroeg, vanaf 12wkn is de NUB eventueel te bepalen.