Hoi hoi net de echo gehad , mijn foto was onduidelijk en met twijfel een meisje . Maar vandaag te horen gekregen dat er een derde zoon onderweg is !
Jammer meid, een meisje was wel leuk geweest he! Balen dat je nubfoto zo vreselijk slechte kwaliteit was Maar wel gefeliciteerd met je derde zoon, even wennen vast voor je maar je gaat vast enorm trots zijn op je kleine knul straks!
ik kom even terugkoppelen hier. Iedereen zei hier een meisje en jullie hadden allemaal gelijk! in tegenstelling tot de echoscopist die zei nav de nub 85% zeker een jongen dus daar hadden we ons op in gesteld. Even.omschakelen dus maar we vinden het hartstikke leuk.
Blij! Vandaag 12 weken echo gehad en de kleine maakt het goed! Hierbij een echo foto, ziet iemand een NUB?
Zwangernmr6 Het is indd even laten bezinken dat er hier nooit geen roze , strikjes enzv in huis zal komen. Maar neemt indd niet weg dat ik nu al super trots ben op dat kleine ventje wat in me groeid ! Bedankt voor je lieve breichtje !
Graag gedaan meid. Ik begrijp het heel goed hoor, en je mag ook best even verdriet hebben om een dochter die je niet zult krijgen. Dikke knuf!
jammer dat jullie bij mij geen nub kunnnen vinden toch bedankt om te kijken dan moet ik nog maar even geduld hebben
Nadat jullie het goed hadden dat onze eerst een zoon werd. Terwijl er van overtuigt waren dat het een meisje werd is nu de vraag wat denken jullie dat deze is?
Dank je Zwangernr6 voor het bekijken van de nub! Mijn eigen gevoel zegt ook heel sterk een jongen.. 15dec hebben we de 20wk echo en horen we hopelijk ook het geslacht, spannend!! Mochten er nog andere zin hebben om naar de nub van onze baby te kijken..dan graag! ben benieuwd of jullie het met elkaar eens zijn en zal de uitslag hier ook even zetten na de 15e.
Dames, wie o wie denkt te weten welk geslacht het is? Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik denk 3 streepjes te zien. Jullie dan? Of zie ik het helemaal niet goed? In ieder geval bedankt voor het kijken.