Dan is het inderdaad te laat voor de NUB. Wel is het geslacht dan zeer waarschijnlijk te zien middels een potty shot.
Hoi dames, heb vorige week al eens eerder gevraagd of jullie willen meekijken. Ik dacht dat ik 11.4 was maar de datum is 8 juli dus het is 11.6 geweest. Zouden jullie nog eens willen meekijken? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
De stand wijst op een meisje..maar misschien is het toch nog net te vroeg geweest.. Ik ben er nog niet geheel zeker over.
Niemand kon het zien, maar ik krijg een kleine meid. Vind het helemaal geweldig. Ik zie het nog niet op de echo maar ik ben daar heel slecht in
20141223_162950.jpg Willen jullie ook eens naar mijn echo's kijken? Denk dat er niks te zien is maar was benieuwd of jullie er iets in zien . Echo's zijn gemaakt op 13, 2 weken. Alvast bedankt!
Volgens een paar vriendinnen zou de NUB op deze echo al te zien zijn ... ik ben benieuwd wat jullie zien en denken?
Met deze termijn is dat heel knap van je vriendinnen De NUB is pas te bepalen vanaf 12 weken zwangerschap. Hier is dus helaas echt geen NUB op te zien.