Hierbij 12+1. Kan niet zo goed zien of het een stukje been of de nub is. Zie nl ook nog een stukje been en voet bovenin. Anders lijkt hij me wel vrij duidelijk. Benieuwd wat jullie zien!
Ik lees dat het overal te vroeg is voor nub, deze echo is gemaakt met 11+3, maar sommige mensen die deze foto zien zeggen dat het jongetje word.. Nu ben ik gewoon nieuwsgierig en ben benieuwd of jullie dit ook zien? Mij lijkt het te vroeg maar ik moet ook eerlijk zeggen, ik zie dat allemaal niet.
11+3 is echt nog te vroeg, daarnaast kijk je van bovenaf naar het kindje...dan is de NUB helemaal niet te zien.
Oeps haha, zeg al heb er echt geen verstand van.. maar vond het zo raar dat mensen al kunnen zeggen dat het een jongetje is. Ik heb er nog wel 1 van dezelfde termijn en dan vanaf de zijkant, maar hier zal het dan ook wel niet op te zien zijn.
Nee jammer moet even geduld hebben hihi. Heb wel meerdere foto's maar weet niet waar ik op moet letten.
Ziet iemand hier een nub zitten op 1 van de 3 echo's ? Vandaag volgens de verloskundige 12 weken en 5 dagen zwanger! Ze heeft een echo uitgeprint met de nub, alleen wilde zij geen uitspraak doen...dat mocht ik zelf uitzoeken. Ik zit zelf te denken aan een meid ! We hebben al 2 meiden van 4 en 6...Dit was een onverwachtse verassing
Afbeelding is wel erg klein, gelukkig kan ik een beetje inzoomen nu op de IPad. Aan de hand van de 2e afbeelding denk ik een meisje.