Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Graag zou ik van jullie horen of jullie denken dat ik in verwachting ben van een jongen of een meisje? Ik ben erg nieuwsgierig! De foto's zijn gemaakt met 12 weken zwangerschap Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wij zitten hier niet constant elke dag, een beetje geduld is soms wel gewenst Ik zie 2 verschillende NUB's, ik durf er dus geen uitspraak over te doen.
Hey meiden, Kunnen jullie met deze foto iets? Deze foto is gemaakt tijdens de termijnecho met 12+5. Alvast bedankt voor het kijken!
Het was uiteraard niet vervelend bedoeld.. Ik heb hier nooit eerder iets geplaatst, het is dus nog even uittesten hoe alles werkt voor mij. Bedankt voor het kijken! Helaas dat het 2 verschillende nub's lijken, toch echt van dezelfde echo. Het is ook nog zo klein natuurlijk. Mocht iemand nog een gokje durven wagen? Bedankt!!
Het was uiteraard niet vervelend bedoeld.. Ik heb hier nooit eerder iets geplaatst, het is dus nog even uittesten hoe alles werkt voor mij. Bedankt voor het kijken! Helaas dat het 2 verschillende nub's lijken, toch echt van dezelfde echo. Het is ook nog zo klein natuurlijk. Mocht iemand nog een gokje durven wagen? Bedankt!!