Ben zo benieuwd of iemand een idee heeft.. Het maakt ons natuurlijk helemaal niets uit of het een jongen of meisje word. Maar ben alleen maar zoooo benieuwd 😍😍.
Hoi, waar kan ik je foto zien ? Ik ben nieuw op deze site en heb geen idee nog hoe alles werkt😃
Nu ben ik zelf ook wel erg benieuwd geworden dus ga ook een poging doen met mijn echo Heb het idee dat de NUB zichtbaar is maar dat laat ik natuurlijk aan jullie over precies 12 weken
Hoi, spannend he haha. Ik ben ook zoo benieuwd maar vraag me ook af of de nub bij mij te zien is. Ik twijfel namelijk of het knobbeltje niet de navelstreng is hihi. Bij jou kan ik het ook niet zien. Heb er weinig verstand van 😃 hopen dat er snel iemand naar kijkt die er meer van weet 😉😍
Hoi dames, Ik ben erg benieuwd of jullie aan de hand van mijn foto's iets kunnen zien. Deze zijn van 13w4d. Wij willen met 15 of 16 weken nog een geslachtsbepaling laten doen. Alvast hartelijk dank!!
Haha nu is het nog spannender!! Iedereen zegt juist jongen hihi😃😍. Bedankt voor je reactie 😚
Super bedankt!! Ik heb over 2 weken geslachtsbepaling. Ik zal laten weten wat daar uit is gekomen !! 😃😃. Groetjes
Mijn echo is gemaakt met 11 weken 1 dag. Denk je dat de nub betrouwbaar is dan? Ik was er vergeten bij te zetten waneer de echo gemaakt is. 😃
Dan is de nub helaas niet betrouwbaar met die termijn. Vanaf 12wkn valt er meer over te zeggen...voor de 12 weken staan ze vrijwel allemaal nog in de meisjes stand.
Oke super bedankt voor je reacties!! Ik heb aankomende dinsdag termijnecho. Dan ben ik 12 weken en 2 dagen. Ik zal vragen of ze nog zo'n foto kunnen proberen te maken😃 en zal m daarna ook plaatsen. De week erna hebben we geslachtsbepaling. Ben zo zenuwachtig haha. 😊 kan niet wachten om te weten wat ons wondertje is 😍❤️
Dames pleasssseeee kijk naar deze echo. En wie durft er een gokje te wagen. Hij is van 11.5 weken. Ik weet dat dat iets te vroeg is....