Ja ik zag het nadat ik het geschreven had ook.. maar bij jou echo kan ik geen NUB zien helaas. Heb je een andere foto misschien?
En bij mijne? (Staat twee pagina's terug, maar er zijn zo veel foto's bij gekomen dat nog niemand heeft gereageerd). Ben erg benieuwd.
Voor degene waarvan de NUB nog niet te zien is op de echo's of waarbij het nog gewoonweg te vroeg is (nog voor de 12 weken) kunnen natuurlijk ook terecht bij het skull topic om daar antwoord te krijgen wat anderen denken welk geslacht het zal zijn..
Hallo meiden! Vandaag een echo gehad met 12 weken en 5 dagen. Vanavond de foto in skull topic geplaatst en wil hem ook nog even hier plaatsen. Ik zie zelf geen nub (heb er verder ook geen verstand van) en in het andere topic reageerde ook iemand dat ze hem niet ziet. Voor de zekerheid plaats ik hem toch nog even hier en ben benieuwd wat jullie zien?
Dankjewel ben misschien ook wel te vroeg ben benieuwd naar nog meer reacties van andere dames die dit doen
@BLiS, @Chaniine @RoGiJuLi & Alle Andere Gezellige NUBSTERS..... Wat denken jullie van mìjn Nub-foto's? Het waaaachten duurd nog zoooo lang!! Ik heb superveel kiekjes gemaakt en hieronder volgen de beste 4. Bij velen had ik het gevoel te kijken naar de navelstreng .. bij de echo niks over gezegd van beide kanten want stond binnen 3 tellen alweer buiten maar na alle reacties op de nub te lezen nu zo super benieuwd. Ik snap dat het allemaal nog recht/schuin/scheef moet groeien of indalen hier en daar maar een klein gokje hier en daar zou leuk zijn. Ik wacht met spanning af!! XxX Liefs,, Mama Floor ♥
#Even voor de zekerheid meteen 2 extra Nub-foto's toegevoegd voor de twijfelende Nubdetectives.. Mijn 1e is een zoontje, beide geslachten zijn uiteraard mèèèèr dan ₩elkom!! ♡♡ Maar het zal mij erg geruststellen in deze spannende weken om te weten of ik "achterover kan leunen" of dat ik eventueel als een gek allerlei meisjes spullen + kleding + speelgoed in huis moet gaan halen!! #ZòBenieuwdNaarJou'£iefje♥♥♥♥♥ -X-
Nee kan hier inderdaad ook geen nub zien, maar gezien de Skulltheorie denk ik meisje.. Welke reacties heb je al gekregen dan?
Van je 1e post de 1e foto en je 2e post de 2e foto denk ik hier duidelijk de NUB van een meisje te zien!! Maar hoe ver ben je nu? Onder de 12 weken telt het niet mee, want dan staan alle nubs nog in meisjes stand.