hmm zou leuk zijn! Ach, het is allebei leuk! Ik weet al helemaal niet waar ik moet kijken voor de nub!
Cizmo, hierkan je inlezen over de theorie. Nub-theorie: Een vroege geslachtsbepaling in de zwangerschap? | TrotseMoeders.nl Maar niet alle foto's zijn goed te 'lezen'.
Dank je wel! Ik weet niet of ik goed kijk, maar zou dan ook een meisje denken. Is er nog een expert die zo lief wil zijn om naar mijn foto's te kijken? Ik zou het erg waarderen.
Kan iemand onze 'meisjes-nub' bevestigen? Ik heb vanmorgen even wat onderzoek gedaan naar het fenomeen en eerlijk gezegd vind ik, als ik ze vergelijk met andere later bevestigde nubs, het meer op een jongen lijken. Ze kijken dan niet naar dat dikke witte streepje (die staat idd in meisjes-stand), maar naar het bolletje erboven (eerste foto). Dan zou het bij mij een jongen zijn. Wat het ook is, het maakt me niet uit hoor, maar nieuwsgierig ben ik enorm!! Haha
Merah. Ik kan wel wat zien, maar niet heel duidelijk. Dus als ik moet afgaan op wat ik WEL zie zou ik denken meisje, maar heel zeker kan ik niet zijn?! Heb je dus niks aan. Maar het goede nieuws is, vanaf 15 weken kunnen ze al Zien wat je krijgt.
Sorry,ik zie bij jou nergens een "bol" op de nub. Daarbij wordt gekeken naar de stand van de nub in welke hoek die staat. Dus ik blijf erbij dat jullie weer een gezonde dochter krijgen
Dank je voor het kijken! mega spannend want ik dacht weer een jongen te krijgen. Nu ga ik toch ook rekening houden met misschien een meisje. Over 3 weken geslachtsbepalingsecho, dan laat ik het weten.
De NUB is nog niet erg duidelijk te zien, ik denk nog net te vroeg. Afgaande op deze echo's zou ik zeggen een meisje.