Dan zal mijne ook een meisje zijn toch? het lijkt een beetje op elkaar. Ik kan het nooit zo goed zien haha
hoi helena. ja dat kan heel goed zo zijn, het is zo dat vanaf 12 weken de NUB zijn vaste stand inneemt maar mijn echo is ook met 11.4 weken gemaakt, lijkt precies op die van ikke 88, we zullen het zien meiden hihi
Haha ja klopt! Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar zoiets is.. Wil zo graag al wat dingetjes kopen haha
we zullen zien zou iniet te snel al van alles kopen maar mijn gevoel zegt ook sterk een meisje, heb al 2 mooie zoontjes dus het zou echt een wondertje zijn als dit zo is
Hallo allemaal, deze echo is gemaakt op 11+6. Ik ben heel benieuwd of de nub te zien is en wat jullie denken qua geslacht. Over een paar weekjes weten we het. Bedankt em groetjes!
Meiden willen jullie even mee kijken wat jullie zien? Hopelijk goede foto. In mijn ogen zijn het 2 verschillende nubs of toch niet?
Hoi hoi Wij zijn reuze benieuwd of we een jongen of meisje krijgen. Ik heb een aantal nub foto's gemaakt met 13.3 weken zwangerschap. Wat denken jullie wordt het een kleine boy of girl? thanx!
Nub voorspelling pagina 427 is juist! We verwachten een Meisje. thnx voor de dames die gekeken hebben!