Dit is een nub topic. De nub is er tussen 12-14 weken. Op jouw echo dus niet meer aanwezig. Tevens vraag ik me af hoe wij het geslacht moeten zien als we alleen het hoofdje en de bovenkant vd romp zien. Het geslacht zit tussen de benen en is op deze echo dus niet te zien. Heb je het niet gevraagd tijdens de echo? Dan hadden ze tussen de benen kunnen kijken.
Help!!!! Met 12.6 weken een gbp laten doen vandaag. Ik liet echo zien van 11.4.. ze zei gelijk meisje! Maar.. op de echo OP mn buik..zegt ze heh...maar dit is een jongen volgens mij! Nubje stond echt omhoog.. gaat ze een inwendige echo doen.. en wat denk je?? Geen balletjes.. geen piemeltjw te zien! Eerder iets wat op schaamlipjes lijkt! Hoe kan dit??? Is een hogere nub echt altijd een jongen of kan ik bij die 5 procent twijfelgevallen zitten??
11+4 is eigenlijk te vroeg voor de nub. Op dat termijn moet er eigenlijk nog geen uitspraak worden gedaan. Met 12+6 is het veel betrouwbaarder. Ook zijn er vaak met 12+6 nog geen balletjes aanwezig Een pottyshot is overigens met 12+6 niet betrouwbaar. Heb je een foto vd echo vandaag en die van 11+4 dan kijk ik ff mee